    From: "Prezes" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podwójne OC - wezwanie do zapłaty
    Date: Fri, 23 Nov 2007 08:41:36 +0100

    Użytkownik "'Tom N'" napisał ...

    > Czyli w czasie działania ustawy sprzed dodania w art. 31. ust. 1. zdania 4
    > "Przepisy art. 28 stosuje się odpowiednio."
    > czyli, gdy tak na prawdę nie było wiadomo, czy sie wznawia -- zgodnie z
    > art.
    > 28
    Tak, tylko wątpliwości były rozstrzygane przeciwko ubezpieczonemu,
    co pięknie opisała rzecznik ubezpieczonych
    http://www.rzu.gov.pl/vademecum/artykuly/podwojne_OC
    .htm
    I tutaj takie retoryczne pytanie, poca na rzecznik, który tak podchodzi
    do ubezpieczonych ?

    > Wypowiedziałeś umowę, której nie dało sie wypowiedzieć?

    Wtedy nie wiedziałem, że automatycznie wznawiają sie tylko polisy
    zawarte na okres 12 miesięcy.
    Ale przyjąłem zasade przy kupowaniu używanego samochodu,
    podobną jak dziadek mojego znajomego, gdy zakładał spodnie
    czyli - pasek i na wszelki wypadek szelki.
    Wypowiedzenie zostało przez Warte przyjęte, nie uzuskałem od
    Warty w momencie składanie wypowiedzenia, ze taka umowa
    nie wymaga czegoś takiego, to też świadczy o kompetencjach
    pracowników TU.

    pozdrawiam