    From: "Prezes" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podwójne OC - wezwanie do zapłaty
    Date: Fri, 23 Nov 2007 08:31:53 +0100

    Użytkownik "AmtoPm" napisał ...

    > Uowa nieopłacona (chociazby w części, np. brak raty składki)
    > powoduje,że umowa taka nie jest automatycznie wznawiana,
    Tak tylko, ze w moim przypadku, w momencie przejęcia własności
    samochodu, nie nastąpiło automatyczne wznowienie polisy, tylko
    przejęcie niezapłaconej automatycznie wznowionej polisy.
    Tylko jest pytanie czy świetle prawa mogłem taką polisę przejąć,
    bo na dobrą sprawę to przejąłem długi po poprzednim właścicielu,
    - tak to wygląda ze strony Allianz, ja sie oczywiści z tym nie zgadzam
    żeby była jasność.

    > skąd ubezpieczyciel miał Twój adres?
    a no właśnie, też mnie to zastanawia, i mam zamiar powołując
    się na ustawę o ochronie danych osobowych o to spytać.