  • Data: 2011-01-19 21:24:00
    Temat: Re: Podwójna szkoda - zalanie mieszkania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.01.2011 21:46, witek pisze:
    > Nastepnym razem jak zalejesz sąsiada ty idź do niego zanim on pójdzie do
    > ubezpieczalni.

    A skąd ja mam wiedzieć, że go zalałem? Kiedyś mi się wiadro wywróciło
    przy myciu podłogi. Szybko poleciałem po szmatę i zacząłem sprzątać. A
    tu leci sąsiadka z dołu (inna, ta co obok tamtego łosia mieszka), że jej
    się woda leje po żyrandolu. Jakby nie przyleciała, to bym był
    przekonany, że nie zdążyło jej naciec. Ale sąsiadka była normalna, ja
    przeprosiłem i obiecałem odmalować ten kawałek sufitu, ale sąsiad
    machnął ręką.

    Tutaj się dowiedziałem z wezwania po półtora roku, że mu zalało niby na
    3kzł. W mieszkaniu u niego byłem, biedne bardzo jest. Sufit tylko
    bielony... No ale na wycenie są jakieś magiczne zabiegi na tym suficie,
    potem też sprzątanie profesjonalne po malowaniu całego mieszkania, mycie
    okien, drzwi itp. W wakacje se sam malowałem mieszkanie i nawet podłogi
    nie musiałem specjalnie myć całej, wystarczyło przetrzeć miejscowo, a
    już żebym całe okna i drzwi ochlapał i wymagał profesjonalnego
    sprzątania....

    Ale gościu sobie zafundował 3kzł odszkodowania, a wydał 200zł max na
    remont....
    Niestety są ludzie i ludzie...

    A z innych opowieści o sąsiedzie: Przychodzę kiedyś do domu koło 18.
    Lato, jasno, więc postanowiłem na balkonie zamocować taką osłonę na
    wiatr (przeplatane pomiędzy szczeblami). Więc trochę stukało. Sąsiadka
    wyleciała na swój balkon wrzeszcząc ,,jak ja ci tam zaraz przyjdę'', a
    potem się darła do męża do środka ,,z roboty wrócił i się tłucze na
    balkonie''. Ogólnie obserwacja takiej choroby psychicznej może się
    wydawać momentami nawet zabawna, ale to generalnie są jednostki aspołeczne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)