  • Data: 2008-02-25 14:29:40
    Temat: Re: Podwójna darowizna - pewne skomplikowanie ;)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:foo33v$6fj$2@inews.gazeta.pl...

    [...]
    > Hmmm drogi przemku czyli jak mam to rozumiec? ze urzad nie ma prawa
    > sie przyczepic,

    Witek zwrócił (tylko) uwagę, że nieważne jak jest wg prawa, to samo prawo
    daje USowi prawo wydania decyzji.
    Nawet, jak decyzja okaże się błędna lub bezpodstawna, to podatnik musi
    zapłacić "zaległy podatek", jako że zaskarżenie nie wstrzymuje wykonania.
    Jak wyjdzie że podatnik miał rację (i np. "US nie miał prawa się
    przyczepić") to później mu oczywiście zwrócą. Z odsetkami.
    Tyle, że NAJPIERW MUSI ZAPŁACIĆ.
    I potem jeszcze wygrać przed sądem ;)

    > kurde dalej nie wiem co zrobic

    Tego pewnie NIKT nie wie. A wyciąganie wniosków z tego że "koledze się
    udało" (bądź nie udało) też może być zgubne.
    Jak to pisują? "no risk no fun"? "loteria podatkowa"? ;)

    pzdr, Gtofryd