  • Data: 2008-02-27 00:05:45
    Temat: Re: Podwójna darowizna - pewne skomplikowanie ;)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Feb 2008, Przemek Lipski wrote:

    > - Nie wiedział. Dowiedział się później, gdy go zapytałam czy nie ma nic
    > przeciwko temu...

    :)
    Dobra, dobra. Ale techniki przesłuchań sprowadzają się właśnie do
    tego, aby znaleźć nieścisłości między zeznaniami.
    Bynajmniej nie mówię, że ja bym dał rady je "wyłuskać". Ale sądząc
    z opisow wyroków NSA przegranych przez podatników, którym US udowadniał
    to czy owo posługując się zeznaniami świadków, wychodzi że mają
    w tym pewne doświadczenie :)

    > - No, trudno na pewno kiedyś mi wybaczy... To taki kochany dziadek.

    Tak, ale teraz piszesz Ty (a nie Twoja ciotka) i masz całe kwadranse
    na reakcję/odpowiedź, a nie dwie osoby czające Ci się nad uchem ;)
    (ten - tu celowy - błąd z jednym czasownikiem o tym samym brzmieniu
    do dwu czynności o różnym znaczeniu jakoś się nazywa, tylko nie
    pamietam jak)

    pzdr, Gotfryd