  • Data: 2008-02-04 18:26:59
    Temat: Re: Podszywancy czy ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    news:080204.191801.psp.155@int.dyndns.org.invalid...

    > Że jak?
    > Robert, toż to tylko nagłówek:
    > np.: From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > lub: From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    > konfigurowany przez użytkownika.

    Wiem. Ale o ile nazwa użytkownika nie jest unikatowa to posługiwanie się
    cudzym adresem mailowym już raczej podlega ściganiu. Fakt, że chwilowo nie
    mam pomysłu z jakiego przepisu. Na pierwszy rzut oka podrobienie nagłówka
    pod inną osobę to przestępstwo z kodeksu karnego - wpływanie na
    automatyczne przetwarzanie danych. W końcu autora posta mogę chcieć
    przefiltrować a osobę, która się podszywa niekoniecznie.