  • Data: 2004-10-01 10:51:57
    Temat: Re: Podsumowanie, było: fotoradar
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > homofobia została zdefiniowana jako jedna z trzech poniższych
    > postaw/opinii: -- strach przed homoseksualistami/homoseksualizmem
    > -- nienawiść do homoseksualistów/homoseksualizmu
    > -- uprzedzenia w stosunku do homoseksualistów objawiające się jako wrogie
    > postawy, dyskryminacją oraz posiadaniem i wyrażaniem negatywnych
    > stereotypów na temat homoseksualizmu i homoseksualistów
    >
    > Cos ci nie pasuje?

    Tak.. nie pasuje mi takie torrorystyczne definiowanie.

    Odkad to nienawisc nazywamy "fobia" ?
    Poprostu stosujesz oszukancza definicje.

    A co to sa "uprzedzenia" ?

    po prostu belkot a nie definicja.

    Fobia
    to silny lęk występujący w jakiejś sytuacji, która - patrząc obiektywnie i
    trzeźwo - wcale nie jest taka straszna. Człowiek cierpiący na fobię zdaje
    sobie sprawę, że właściwie nie ma czego się bać, ale lęk jest tak silny, że
    nie można go łatwo opanować siłą woli i racjonalnym myśleniem. Oprócz
    silnego niepokoju mogą pojawiać się inne, bardzo różnorodne i nieprzyjemne
    reakcje organizmu na uczucie zagrożenia - na przykład drżenie rąk, zawroty
    głowy, mdłości i przyspieszone bicie serca. To wszystko prowadzi do
    unikania sytuacji i przedmiotów wywołujących tak silny lęk - często za
    wszelką cenę. Chory na fobię stara się nawet nie myśleć o takich
    sytuacjach.

    A wiec po rostu wmawiasz chorobe tym, ktorzy mysla inaczyj niez ty.
    I to mi sie baardzo nie podoba..

    Podsumowujac.

    Stwierdzenie ze zwiazek dwoch kobiet lub dwoch mezczyzn NIE JEST
    zwiazkiem Kobiety i Mezczyzny kwalifikujesz jako chorobe,
    nienawisc lub "uprzedzenie skutkujace wrogimi postawami"

    I to nie jest uczciwe.

    Boguslaw