  • 11. Data: 2009-04-17 14:24:14
    Temat: Re: Podstawowka
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "Mar" <n...@n...net> napisal w wiadomosci
    news:49e85af4$0$29360$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Witam,
    >
    > Ktora ustawa nakazuja ukonczenie szkoly podstawowej?

    Bycie glupkiem nie jest karalne :))

  • 12. Data: 2009-04-17 14:49:33
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 17, 4:10 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ale już w ustawie edukacyjnej znajdziesz informację, że niekoniecznie
    > dotyczy to nauki w podstawówce. Ba, nawet formy szkolne nie są zawsze
    > konieczne (może być OHP, gdzie nauczą wiązać sznurówki).
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artishttp://olgierd.bblog.pl

    Wiem wiem :)

  • 13. Data: 2009-04-17 17:31:40
    Od: Michał <n...@a...internetu.pl>

    Liwiusz pisze:
    > wedle
    > konstytucji /to ten akt prawny pisany przez debili dla kretynów, czy też
    > na odwrót, już nie pamiętam, pełen sprzecznych przepisów i haseł, które
    > z dobrym prawodawstwem mają niewiele wspólnego/.

    Zapomniałeś dodać, że to ten akt prawny, który jest ignorowany przez
    wszystkich włącznie z ustawodawcą i sądami a dla żartu nazywa się ustawą
    zasadniczą.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 14. Data: 2009-04-17 17:47:27
    Od: Michał <n...@a...internetu.pl>

    Liwiusz pisze:
    > W ogóle każde prawa, które w szczegółach są regulowane ustawą, nie są
    > żadnymi prawami.

    Tu się nie zgodzę. Konstytucja RP z 1997 roku daje każdemu autorytetowi
    prawo do bycia niezlustrowanym. A jak przez pomyłkę ktoś zostanie
    zlustrowany to zawsze można uznać, że się potknął i podpisał niechcący.
    Siedem razy.

    No, a Wałęsa wielkim poetą był i basta!

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl

  • 15. Data: 2009-04-17 19:27:02
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 17 Apr 2009 12:33:30 +0200, Mar napisał(a)
    w:<news:49e85af4$0$29360$f69f905@mamut2.aster.pl>:

    > Ktora ustawa nakazuja ukonczenie szkoly podstawowej?

    Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty. Art. 15 i art. 20.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 16. Data: 2009-04-17 21:32:56
    Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Szerr"

    > Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty. Art. 15 i art. 20.

    A gdzie tam jest 'ukończenie?
    Masz realizowac obowiązek szkolny poprzez uczęszczanie do podstawówki i
    gimnazjum, wiązanie butów sobie odpuśćmy wraz z innymi szczególnymi
    przypadkami.
    Uczęszczać i realizować jest. O kończeniu nie ma mowy. Tzn, że możesz
    nieukończywszy podstawówki ale skończywszy 18 lat, opuścić szkołę.
    A że technicznie już belfrzy dopilnują, żeby takie coś nie miało miejsca,
    to inna sprawa :)

    EwaSzy

  • 17. Data: 2009-04-17 22:36:32
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    Harun al Rashid <a...@o...pl> napisał(a):

    > A że technicznie już belfrzy dopilnują, żeby takie coś nie miało miejsca,
    > to inna sprawa :)

    A mógłbyś to szerzej wyjasnic?
    Mam np. kolegę, który zakończył edukację w wieku lat 18 na 7 klasach szkoły
    podstawowej (jeszcze przed wprowadzeniem gimnazjów). Zajebiście to wygladało,
    gdy w wieku 18 lat chodził do klasy z dzieciakami o pół metra niższymi od
    niego. Dziś jako "specjalista wykończeń wnętrz" potrafi wyciągnąc miesięczne
    więcej niż ja...

  • 18. Data: 2009-04-18 05:12:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    jb pisze:

> [...]
    > niego. Dziś jako "specjalista wykończeń wnętrz" potrafi wyciągnąc miesięczne

    Widocznie nie marnował czasu na studia, tylko szybko zaczął karierę
    zawodową. To jest lepsza szkoła, niż ta, którą otrzymuje 95% studentów ;)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2009-04-18 12:00:38
    Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>

    Użytkownik " jb"

    > A mógłbyś to szerzej wyjasnic?

    Najnormalniej w świecie przepychając z klasy do klasy aż do wręczania
    świadectwa ukończenia podstawówki. :)

    Dzisiaj chodziłby z jedenastolatkami.
    Bez sensu zupełnie.

    EwaSzy

  • 20. Data: 2009-04-18 14:03:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gsbni5$thi$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Widocznie nie marnował czasu na studia, tylko szybko zaczął karierę
    > zawodową. To jest lepsza szkoła, niż ta, którą otrzymuje 95% studentów ;)
    Też uważam, że nie ma sensu 6 lat studiować np. medycyny, potem praktyki,
    specjalizacja - lata całe.
    Tak samo z wieloma innymi dziedzinami.
    Najlepiej od razu zacząć praktykować i karierować, a niech się krew leje, co
    tam.

    --
    Jotte