  • Data: 2005-06-22 23:45:54
    Temat: Re: "Podrobiona" legitymacja i PKP :((((
    Od: "albert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    news:d9csuv$1j9$2@nemesis.news.tpi.pl...
    albert wrote:
    [ciach]

    > na mój prosty rozum to kanary sobie trochę bagna narobili
    > chłopak powinien złożyć zawiadomienie o przestępstwie
    > że został siłą i groźbą naciągnięty na kasę

    ale gdzie jest mowa że został zaciągnięty siłą?
    groźbą, to może i owszem. Ale o sile nie było mowy. No chyba że chodzi
    o siłę argumentów :).

    pozdrav

    maHo

    wiesz to że nie ma uszkodzonej czaszki to jeszcze nie dowód że użycia siły
    nie było.
    przecież po dobroci pieniędzy się obcym nie oddaje tylko dlatego że chcą.
    :))