    From: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podrabiany znak towarowy i sprawa w prokuraturze
    Date: Sun, 10 May 2009 12:11:37 +0200

    Marcin Debowski pisze:

    > No właśnie z tym wysyłaniem, bo aż mi się nie chciało wierzyć, że można ot
    > tak sobie posłać czyjąś rzecz komuś kto potencjalnie nawet nie musi być
    > stroną.

    Wyżej odpowiedziałem,. Robert nie ma racji. Można i robi się to.
    A uprawniony ze znaku musi być w tym postępowaniu, bo to on wnosi o
    zatrzymanie towarów, utrzymanie zatrzymania, wnosi zawiadomienie o
    podejrzeniu popełnienia przestępstwa lub o udzielenie zabezpieczenia i
    pozew w postępowaniu cywilnym (albo oba postępowania naraz)

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl