  • Data: 2006-12-18 22:17:32
    Temat: Re: Podrabianie podpisów
    Od: "JC" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:vtji54-rkm.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > A jak się nazywa ta kolumna w rubryce? Nie jest to przypadkiem "podpis
    > pracownika"?

    Nie ma nazwy, ale na tej liście śą osobiste podpisy innych pracowników i
    przy podrobionym podpisie mojego kolegi (który się boi iść na policję) jego
    adnotacja o treści "to nie jest mój podpis"-więc chyba to dość oczywiste, że
    w tamtych rubrykach jest miejsce na własnoręczne podpisy. Mogę też załatwić
    oświadczynia innych pracowników, potwierdzające że na prawach niepisanej
    umowy mieliśmy sami dokonywać tych wpisów.

    > Przy prezentowanym podejściu? Zerowie, bo cię na komisariacie spławią ;->
    >
    > W tych sprawach trzeba mieć pewne minimum uporu ;)

    Heh, Andrzeju-uwierz mi, wszędzie mam zasłużoną opinię maksymalnego
    opornika, ale w tym konkretnym przypadku zgłoszenie tego faktu na policję
    zakończy się dla mnie 100% zmianą pracy, więc chcę wcześniej wybadać, czy to
    ma większe szanse powodzenia. Jeśli Twoim celem było zmotywowanie mnie, to
    udało Ci się :)

    pzdr
    JC