    From: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podrabianie podpisów
    Date: Sun, 17 Dec 2006 12:05:42 +0100

    JC wrote:

    > Byłoby miło, tyle tylko, że boję się, że policja wysmieje takie
    > zgłoszenie-ostatecznie chodzi o jedną kartkę papieru z drukarki-plujki i
    > może się to wydawać mało poważne.

    Jak ktoś "za ciebie podpisze" umowę pożyczki (i potem się będą
    dopominać, żebyś ją spłacał) to też będzie mało poważne? Czy zrobi się
    poważne dopiero jeśli kartka papieru zawierająca tę umowę będzie
    zadrukowana drukarką laserową? Czy "jedna kartka papieru" z wykonanym
    poza PWPW nadrukiem "sto złotych polskich" jest niepoważna?

    A Policja może wyśmiewać zgłoszenia jedynie na piśmie w formie
    uzasadnionych postanowień.

    > To fałszerstwo jest ścigane z urzędu ?

    Tak.