  • Data: 2004-04-16 10:36:25
    Temat: Re: Podrabianie dokumentów - problem i pytanie (nietypowe)
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę o pomoc, a raczej o poradę w tej sprawie bo dałem się nabrać, a
    > wyszło to
    > dopiero teraz i nie wiem co robić ?
    >
    > Z góry dziękuję za wszelkie sugestie
    > Pozdrawiam
    >
    > Sławek
    >
    > ja szczerze nie widzę problemu
    sam czasem korzystałem z drukarki kolegi gdy np mi się skończył tusz albo
    nawaliła drukarka
    i nie widzę nic w tym złego nawet do głowy by mi nie wpadlo że nie wolno.
    w końcu on mi tylko drukował papierek który dopiero ja obijałem pieczątkami
    podpisami itp./czyli tworzyłem dokument/
    może ktoś mnie oświeci bo to zakrawa na paranoję.
    drukować chyba mogę gdzie mi sie tylko podoba nawet w kawiarence z dyskietki
    czyż nie?