  • Data: 2004-04-16 21:14:00
    Temat: Re: Podrabianie dokumentów - problem i pytanie (nietypowe)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Apr 2004, tch wrote:
    [...]
    >+ ja szczerze nie widzę problemu
    >+ sam czasem korzystałem z drukarki kolegi gdy np mi się skończył tusz albo
    >+ nawaliła drukarka
    >+ i nie widzę nic w tym złego nawet do głowy by mi nie wpadlo że nie wolno.

    No bo nie jest tak, że "nie wolno" :)
    Problem w tym że wydruk został uzyty do przestępstwa i wygląda na
    to iż przestępca oskarżył pytającego o pomocnictwo czy jakiś inny
    wynalazek prawny :]

    >+ w końcu on mi tylko drukował papierek który dopiero ja obijałem pieczątkami
    >+ podpisami itp./czyli tworzyłem dokument/

    Oczywiście. Niemniej prawdą są ciekawe komentarze w wątku: np.
    f-ra telekomunikacyjna NIE wymaga podpisu. A pieczątki... jak
    ktoś używa to używa :), ale przymusu nie ma !

    >+ może ktoś mnie oświeci bo to zakrawa na paranoję.
    >+ drukować chyba mogę gdzie mi sie tylko podoba nawet w kawiarence z dyskietki
    >+ czyż nie?

    Możesz, możesz :)
    Natomiast jak udatnie wydrukujesz coś co przypomina kwit za
    telefon i ktoś na podstawie tegoż odliczy sobie VAT to chyba
    afera będzie, czyż nie ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)