    From: "majestro" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podpis za kogoś
    Date: Tue, 17 Feb 2004 10:11:25 +0100

    Użytkownik "Mrls" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c0rajj$l9c$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Sprawa wygląda dokładnie tak,
    > 1. dostałem na piśmie upoważnienie od prezesa do odbioru gotówki i do
    > składania podpisu za niego na dokumentach (jeżeli możliwe jest takie
    > upoważnienie)
    > 2. pojechałem po odbiór gotówki, pokazałem upoważnienie i podpisałem się
    za
    > prezesa (jego nazwiskiem) oczywiście wręczający mi gotówkę mieli
    świadomość
    > tego kim jestem i ze podpsuje się za prezesa.
    > 3. ci co dali mi gotówkębyli pracownikami tej samej firmy. Zostali
    zwolnieni
> [...]

    ad.1. skoro miales upowaznienie prezesa do odbioru gotowki to trzeba bylo
    sie podpisywac swoim nazwiskiem

    ad.2. miales upowaznienie ok udowodnij im ze pokazales

    ad3 skad pewnosc ze pracownicy nakradli to ty w porozumieniu z prezesem
    dzialaliscie niezgodnie z prawem. Moze o to wam chodzilo

    Czy moga zaszkodzic oczywiscie jako porzadni obywatele powinni poinformowac
    prokuratora o popelnieniu przestepstwa najszybciej jak to mozliwe