  • 41. Data: 2008-01-17 22:47:04
    Temat: Re: Podpis i jego czytelność
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 16 styczeń 2008 17:27
    (autor januszek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@g...mierzwiak.com>):

    > Bo wczesniej ta sama Pani spisala serie i numer dokumentu tozsamosci
    > oraz przepisala z tego dokumentu imie i nazwisko osoby odbierajacej
    > przesylke a w przypadku kiedy nie byl to adresat to jeszcze stopien
    > pokrewienstwa...

    Ale to ona.... Skąd w razie czego wiadomo kto się podpisał, jak podpis to
    szlaczek?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 42. Data: 2008-01-17 22:53:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 17 styczeń 2008 13:23
    (autor Przemek M
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fmnho6$s5p$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Ale bardzo czesto sie zdarza ze tez
    > dostaje karte przez podpisaniem kwitku, a ostatnio w real-u mila pani
    > nawet nie wymagala podpisu ? :) zonk

    Bo pewnie płacisz małe kwoty, a do tego kasjerce wisi temat. Najwyżej
    reklamujesz transakcję i Real nie zarobi. Mi się kiedyś jedna baba uparła
    w sklepie, że wersja z podpisem jest dla mnie. Wmusiłem jej w końcu obie, a
    kolega mnie wyśmiał, że idiota jestem i trzeba było brać ten z podpisem, a
    potem reklamować.

    W Realu są kamery, ale to było w małym osiedlowym...

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 43. Data: 2008-01-18 01:41:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    > wasz znak: <s...@g...mierzwiak.com>):

    > Ale to ona.... Skąd w razie czego wiadomo kto się podpisał, jak podpis to

    Bo podpis był składany w jej obecności i to ona z dowodu spisała kto
    sie podpisał.

  • 44. Data: 2008-01-18 05:31:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    witek napisał(a):

    > Bo podpis był składany w jej obecności i to ona z dowodu spisała kto
    > sie podpisał.

    W kilku sytuacjach zdarzylo mi sie, wlasnie na Poczcie, w analogicznej
    sytuacji, kiedy padlo stanowcze zadanie podpisu czytelnego, wpisac:
    "Imie Nazwisko", i Pani nie zauwazyla ;P btw. zauwazylem takze, ze praca
    na poczcie powoduje, ze paniom rosna wasy ;P

    j.

  • 45. Data: 2008-01-18 05:51:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    januszek wrote:

> [...]
    > "Imie Nazwisko", i Pani nie zauwazyla ;P btw. zauwazylem takze, ze praca
    > na poczcie powoduje, ze paniom rosna wasy ;P

    A co ja mogę za to, że na poczcie kiepsko płacą i na dodatek nie mają
    kasy na szkolenia.

  • 46. Data: 2008-01-18 06:20:40
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > Ciekawe co byś zrobił jakby wzięła nożyczki i zrobiła ciach ;P

    A ma do tego prawo ?

  • 47. Data: 2008-01-18 07:18:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    witek napisał(a):

    > A co ja mogę za to, że na poczcie kiepsko płacą i na dodatek nie mają
    > kasy na szkolenia.

    Nie mają? Moim zdaniem muszą kupę kasy wydawać na szkolenie personelu w
    taki sposób, że pracuje jak za PRL-u ;) A poważnie - sami sobie
    wymyslili takie procedury, że przy każdej czynności marnują swój czas, i
    swoje pieniądze...

    j.

  • 48. Data: 2008-01-18 07:22:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mz napisał(a):

    > A ma do tego prawo ?

    To reguluje Umowa. Np w Regulaminie mBanku jest napisane tak:

    § 21.

    Akceptant, oddział banku lub inna upoważniona placówka oraz bankomat
    mają prawo zatrzymać kartę w przypadku:
    1) nieważności karty,
    2) zastrzeżenia karty,
    3) niezgodności podpisu na karcie z podpisem na dokumencie obciążeniowym,
    4) posługiwania się kartą przez osobę nieuprawnioną,
    5) otrzymania polecenia zatrzymania karty od agenta rozliczeniowego,
    6) 3-krotnego błędnego wprowadzenia PIN-u.

    j.

  • 49. Data: 2008-01-18 07:35:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    e...@g...mierzwiak.com
    użytkownik *januszek* napisał(a):

    > To reguluje Umowa. Np w Regulaminie mBanku jest napisane tak:
    >
    > § 21.

    Ale o ciach nie ma mowy ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 50. Data: 2008-01-18 07:59:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Swoją drogą to pytanie zaczyna "rządzić" na tej grupie. Napisz cokolwiek
    > a zaraz wyskoczy ktoś z rozbrajającą formułką "a podstawa prawna?" ;-)

    Co z tego, jak podanej podstawy prawnej nie przyjmują do wiadomości ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."