    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podpis i jego czytelność
    Date: Thu, 17 Jan 2008 23:53:12 +0100

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 17 styczeń 2008 13:23
    (autor Przemek M
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fmnho6$s5p$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Ale bardzo czesto sie zdarza ze tez
    > dostaje karte przez podpisaniem kwitku, a ostatnio w real-u mila pani
    > nawet nie wymagala podpisu ? :) zonk

    Bo pewnie płacisz małe kwoty, a do tego kasjerce wisi temat. Najwyżej
    reklamujesz transakcję i Real nie zarobi. Mi się kiedyś jedna baba uparła
    w sklepie, że wersja z podpisem jest dla mnie. Wmusiłem jej w końcu obie, a
    kolega mnie wyśmiał, że idiota jestem i trzeba było brać ten z podpisem, a
    potem reklamować.

    W Realu są kamery, ale to było w małym osiedlowym...

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl