  • Data: 2014-08-01 11:13:10
    Temat: Re: Podpis elektroniczny: czy narusza prawo użędnika?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 01 Aug 2014 10:33:34 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Wydaje się, że ... ma być certyfikatem urzędnika wystawionym na potrzeby
    > korzystania w urzędzie. I tak pewnie jest :-)

    A ja mam w związku z tym pytanie. Szukałem kiedyś w polskich ustawach
    jakichś podstaw do uznania, że istnieje coś takiego jak "certyfikat
    wystawiony na potrzeby korzystania w urzędzie" I nie znalazłem.
    Wychodziło mi cały czas, że wszelkie zawarte w certyfikacie podpisu
    kwalifikowanego informacje o ograniczeniach jego stosowania nie mają z
    punktu widzenia naszego prawa żadnego znaczenia. Takim "ograniczonym"
    certyfikatem można podpisać wszystko i będzie to według prawa ważne.
    Czyżby w tej dziedzinie coś się zmieniło?