  • 11. Data: 2006-05-12 12:19:10
    Temat: Re: Podpis a prawo
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Joten wrote:
> [...]
    > Zalozmy, ze chcialbym podjac wspolprace z biurem tlumaczen, portalem
    > internetowym czy jakakolwiek inna prace, ktora jestem w stanie wykonywac
    > zdalnie - u siebie w domu, ale dla firmy ktora znajduje sie na drugim koncu
    > Polski. Czy jest jakas mozliwosc elektronicznego podpisania przeze mnie
    > umowy, czy na chwile obecna w Polsce *musze* przynajmniej raz pojechac nawet
    > tych 10+ godzin pociagiem w jedna strone tylko po to, by zlozyc parafke na
    > umowie tak, zebym byl oficjalnie zatrudniony? Jest mozliwe zalatwienie tych
    > wszystkich formalnosci droga internetowa, czy - jeszcze - nie...?

    Pocztę polską zamknęli, czy jak?

  • 12. Data: 2006-05-12 18:02:54
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    mvoicem wrote:
    > Sam wielokrotnie podpisuję umowy o dzieło zdalnie

    Jedi jaki, czy co?

    ;-)

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-05-12 19:06:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > Jedi jaki, czy co?

    A co. Moc bywa przydatna także w codziennych zwykłych sprawach, a nie
    tylko w biciu się świetlówkami z jakimś kolesiem zakutym w czarny hełm.

    A uściślając moją wcześniejszą wypowiedź: Sam wielokrotnie doprowadzam
    do zebrania podpisu obu stron na umowach o dzieło gdzie strony mieszkają
    w znacznej odległości od siebie.

    p. m.

  • 14. Data: 2006-05-13 12:50:33
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Konrad Rokicki" <r...@w...pl> writes:

    > zaznaczam ze nie znam sie na tym, ale czy nie mozna wysłac tego
    > pocztą ??

    Nawet faksem pewnie można.