    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podejrzany piorun
    Date: Mon, 26 Aug 2019 09:43:32 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <qpt8F.26978$AS3.10778@fx19.ams1>
    <X...@1...0.0.1>
    <i5E8F.33219$AS3.19648@fx19.ams1> <o...@t...home>
    <PeL8F.57624$et3.32727@fx12.ams1>

    W dniu .08.2019 o 08:46 Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> pisze:

    > Racja. Wycofuję się z tego twierdzenia.

    To duży plus, umieć przyznać się do błędu. Szacun.

    Przy okazji - naprawdę warto rozproszyć się w razie burzy.
    Albo ja będę mógł komuś pomóc (zewn. masaż serca, ew. oparzenia i urazy,
    wezwanie pomocy), albo sam będę jej potrzebował.
    Tylko trzeba bardzo uważać, by nie upaść (z powodu owego napięcia
    krokowego). Należy koniecznie poruszać się skokami. Wtedy obie stopy nie
    dotykają podłoża równocześnie.

    Uwaga - piorun, wbrew ludowym porzekadłom, bardzo często uderza w to samo
    miejsce!

    --
    Trefniś