eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOgromne kaucje a brak zainteresowania źródłami dochodów › Re: Podatkiem dochodowym w (głupich) bogaczy! [Was: Ogromne kaucje a brak zainteresowania źródłami dochodów]
  • Data: 2015-08-28 09:36:10
    Temat: Re: Podatkiem dochodowym w (głupich) bogaczy! [Was: Ogromne kaucje a brak zainteresowania źródłami dochodów]
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-08-28 09:08, A. Filip pisze:

    > A TY nie chciałbyś mieć udziału w takim podatku od Billa Gatesa? :-)
    > W USA rządzili idioci jak w czasie 2WŚ maksymalna stawka podatku dochodowego
    > wynosiła 90% (dziewięćdziesiąt procent)?

    Nie chciałbym, bo bogaty to często inteligentny i przeniósł by się tam,
    gdzie nie ma idiotycznych podatków. Ja wolę by płacił taki sam procent
    (bo kwotowo płaci wiecej), ale, żeby płacił. Ale to niestety właśnie
    mentalność niektórych, że zjadają kury znoszące złote jajka...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl