eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOgromne kaucje a brak zainteresowania źródłami dochodów › Podatkiem dochodowym w (głupich) bogaczy! [Was: Ogromne kaucje a brak zainteresowania źródłami dochodów]
  • Data: 2015-08-28 09:08:26
    Temat: Podatkiem dochodowym w (głupich) bogaczy! [Was: Ogromne kaucje a brak zainteresowania źródłami dochodów]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Idiota.

    A TY nie chciałbyś mieć udziału w takim podatku od Billa Gatesa? :-)
    W USA rządzili idioci jak w czasie 2WŚ maksymalna stawka podatku dochodowego
    wynosiła 90% (dziewięćdziesiąt procent)?

    A poważniej: Jak francuziki chciały wprowadzić ostatnio 90% podatek dochodowy
    to taki Depardieu "zwiał" _do Putinistanu_ z (AFAIR) 13% podatkiem dochodowym.
    Z owcy skórę zedrzeć można tylko raz, strzyc wełnę można rok w rok.

    Większość wyborców ma dochody poniżej średniej wiec IMHO odwoływanie się do
    _długoterminowej_ efektywności unikania _bardzo_ wysokich podatków jest dużo
    skuteczniejsze od odwoływania się do poczucia sprawiedliwości przy
    "zniechęcaniu" do _bardzo_ wysokich podatków dla bogaczy i "bogaczy".
    Nie wszyscy mogą zwiać _z dochodami_ ale całkiem sporo może.

    --
    A. Filip
    Gdy brakuje piwa, nie ma zgody męża z żoną. (Przysłowie abisyńskie)