  • Data: 2015-09-21 15:26:25
    Temat: Re: Podatek, ?mierć wła?ciciela.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-21 o 15:23, Kris pisze:
    > A mógłby mi ktoś rozwinąć jak gmina sprowokuje i co dalej?
    > W innym poście pisałem ale doprecyzuje:
    > Zmarły to bezdzietny kawaler, miał 4 rodzeństwa z czego 3 nie żyje a ten 1 żyjący
    jest niezdolny do jakichkolwiek czynności prawnych(choroba)
    > Po tych nieżyjących dziedziczą pewnie dzieci- żeby było trudniej- w jednym
    przypadku tez już nie żyją
    > Napisałem "na pewno"?;)
    >
    > Ale mniejsza o to- może ktoś napisać po kolei jak to się będzie odbywało jeśli
    gmina "sprowokuje"?

    Odbędzie się sprawa o stwierdzenie nabycia spadku. Sąd już ma
    doświadczenie w takich "trudnych" sprawach. W najgorszym przypadku
    poustanawia się jakichś kuratorów dla nieobecnych, a za 10 lat
    spadkobiercy się dowiedzą, że nieruchomość już została dawno zlicytowana
    za długi i mogą sobie co najwyżej odebrać jakąś resztę pozostałą po
    sprzedaży komorniczej czekającą na jakimś nieoprocentowanym depozycie
    sądowym.

    --
    Liwiusz