  • 11. Data: 2004-11-08 12:44:33
    Temat: Re: Podatek kastralny
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    > to grupa o prawie - weż idz sie wypłacz gdzie indziej.

    stwierdzam tylko fakty
    MM

  • 12. Data: 2004-11-08 13:00:37
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    A Wielce Szanowni Dyskutanci słyszeli coś o google ? Na hasło "podatek
    katastralny" wyskakuje 901 odpowiedzi.
    AR

  • 13. Data: 2004-11-08 13:19:54
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 14:00:37 +0100, Andrzej R. naskrobał(a):

    > A Wielce Szanowni Dyskutanci słyszeli coś o google ? Na hasło "podatek
    > katastralny" wyskakuje 901 odpowiedzi.

    interesująca odpowiedz choć nie wiem co ma do rzeczy jeżeli

    art 87 Konstytucji RP
    Źródłami powszechnie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej
    są: Konstytucja, ustawy, ratyfikowane umowy międzynarodowe oraz
    rozporządzenia

    google za cholere nie widze.

    Wiec biorę stosowną ustawę o gospodarce nieruchomościami dz.u. 2000 nr 46
    poz 543 z póź zmianami i na hasło podatek katastralny otrzymuje .. 0
    odpowiedzi a na hasło powszechna taksacja nieruchomości otrzymuję art 160 -
    173 który precyzyjnie określa o co chodzi w przeciwnieństwie do google
    który o dziwno daje 901 'odpowiedzi' na temat nieistniejący na terenie RP.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 14. Data: 2004-11-08 13:41:39
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Sebol pisze:

> [...]
    > - 173 który precyzyjnie określa o co chodzi w przeciwnieństwie do google
    > który o dziwno daje 901 'odpowiedzi' na temat nieistniejący na terenie

    No bo oprocz prawa obowiazujacego tematem grupy jest tez
    o tym jakie prawo chca nam ustanowic...
    No a tego w ustawie byc nie moze...

    Tak wiec choc google nie sa zrudlem prawa w RP tojedna pomocne sa w
    uszukaniu tego, co nam chca zrobic... no iprzyokazji wielu inych smieci..

    Boguslaw