eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta 'zgubiła' przesyłkę › Re: Poczta 'zgubiła' przesyłk
  • Data: 2010-11-25 09:34:22
    Temat: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłk
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-11-25 09:39, mvoicem pisze:
    > (11/25/2010 09:23 AM), Michal Jankowski wrote:
    >> witek<w...@g...pl> writes:
    >>
    >>> no zeby to było takie proste.
    >>> sprzedawca towar już wydał. przewoźnikowi.
    >>
    >>> ach, ale się zaraz flejm zacznie aż miło :)
    >>
    >> Ryzyko niewypelnienia umowy przewozu obciaza nadawce czy odbiorce?
    >>
    >> Kto zawarl umowe z przewoznikiem?
    >
    > Niby nadawca, tyle że jego odpowiedzialność się w momencie zawarcia
    > umowy kończy. Więc efektywnie - odbiorca za pośrednictwem nadawcy :).
    >
    > p. m.

    Zwrot kasy dostanie nadawca, ty nawet nie wiesz czy ta przesyłka na
    pewno zaginęła i była nadana.

    Napisz do sprzedającego, że przesyłka nie dotarła i żądasz jej wysłania
    bądź zwrotu kasy. Sprzedawca zrobi sobie reklamację na poczcie i zgodnie
    z obowiązującym regulaminem otrzyma odszkodowanie. Na przyszłość będzie
    podawał wartość przesyłki co zwiększy koszty ale będzie miał pewność
    pełnego odszkodowania.

    Ariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1