  • 41. Data: 2020-04-26 18:59:44
    Temat: Re: Poczta otrzyma nasze dane osobowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Naprawdę myślisz, że to miało jakieś znaczenie przy wyborze
    > politycznym? Jestem przekonany, że Ci, dla których
    > miało by to jakiekolwiek materialne wyborcze znaczenie i tak nie
    > płacili. A dla reszty to zwykły polityczny blichtr jak dziadek z
    > Wehrmachtu, przekupny kolega czy partner jednej płci.

    Naprawde mysle ze to miałoby znaczenie.
    To byłoby takie 500 plus light - duzo mniejsza kwota ale dla wiekszej
    grupy ludzi.
    Z jednej strony pokazanie ze rzad coś daje, z drugiej ze jak cos mowi to
    robi a nie mowi.
    Oczywiście moze wpłynełoby to na głosy jakiejs niewielkiej grupki ludzi
    ale przeciez niewielkie grupki przechylają szale!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 42. Data: 2020-04-26 21:50:21
    Od: g...@g...com

    użytkownik g...@g...com napisał:
> [...]

    https://tinyurl.com/y93dkjbz
    https://tinyurl.com/yadb3xl3

    cyt.
    Romuald Szeremietiew
    @RSzeremietiew
    Z pola walki z koronawirusem.

    Listonosz przynoszący pakiet wyborczy przynosi nam śmierć; listonosz
    przynoszący nam Gazetę Wyborczą przynosi życie. Mamy więc wybór między
    śmiercią, a życiem.

  • 43. Data: 2020-04-27 21:33:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    >Ja np. nie życzę sobie.
    >https://warszawa.naszemiasto.pl/burmistrzowie-na-po
    lecenie-wojewodow-przekaza-poczcie/ar/c1-7668593

    Poczta juz otrzymala dane

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenc
    kie2020/najnowsze-fakty/news-rzeczpospolita-poczta-p
    olska-juz-ma-nasze-dane-z-rejestru-pe,nId,4463725

    Z Pesel.

    "Państwowy operator już 22 kwietnia otrzymał za zgodą ministra
    cyfryzacji dane z rejestru PESEL potrzebne do przygotowania wyborów
    prezydenckich - podaje ,,Rzeczpospolita", która pisze, że informację tę
    potwierdził gazecie resort cyfryzacji."

    No to czuje, ze beda jaja.
    a) kiedy bedzie pierwszy donos do prokuratory na ministra ? czy tylko
    do GIODO ?
    b) Pesel to jednak nie rejestr ani spis wyborcow. Komu nie dostarcza
    pakietu ?

    c) a jakbym tak od poczty zarzadal danych osobowych tudziez ich
    usuniecia, zgodnie z prawem :)

    J.

  • 44. Data: 2020-04-27 22:13:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2020 o 21:33, J.F. pisze:

    > No to czuje, ze beda jaja.
    > a) kiedy bedzie pierwszy donos do prokuratory na ministra ?

    A co za różnica? Jesteś ciekawy czy trzy godziny to wynikało z zaniedbań
    i da się odrzucić szybciej?

    > b) Pesel to jednak  nie rejestr ani spis wyborcow. Komu nie dostarcza
    > pakietu ?

    Ciekawe kto osobiscie dostarczy naczelnikowi;)

    > c) a jakbym tak od poczty zarzadal danych osobowych tudziez ich
    > usuniecia, zgodnie z prawem :)

    Mają 30 dni? Albo powiedzą, żebyś spierdalał i jak masz wątpliwości to
    pisał do prokuratury -dalej punkt pierwszy, tylko jako mniej pilny na
    umorzenie możesz sobie czekać.

    Błędnie zakładasz, że zgodnie z konstytucją organy państwa działają w
    granicach prawa. To przestarzały tok myślenia.

    --
    Shrek

  • 45. Data: 2020-04-28 11:08:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >A co za różnica? Jesteś ciekawy czy trzy godziny to wynikało z
    >zaniedbań i da się odrzucić szybciej?

    Spoko spoko, pozbiera sie, postawi Ziobrze sto zarzutow, i zmniejszy
    emeryture :-P

> [...]

    >Mają 30 dni? Albo powiedzą, żebyś spierdalał i jak masz wątpliwości
    >to pisał do prokuratury -dalej punkt pierwszy, tylko jako mniej pilny

    30 dni moze ich uratowac, bo na ustawowe uprawnienie to sie teraz nie
    moga powolac :-P

    >Błędnie zakładasz, że zgodnie z konstytucją organy państwa działają w
    >granicach prawa. To przestarzały tok myślenia.

    Skarga konstytucyjna, a za pare lat sie wyp* Piotrowicza i Pawlowicz
    :-)

    J.