  • Data: 2002-12-28 19:12:16
    Temat: Re: Poczta Polska i piorytet
    Od: "mw" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poczta Polska gwarantuje natomiast doręczenie w terminie listów poleconych
    > (zarówno ekonomicznych jak i priorytetowych), listów wartościowych oraz
    > paczek pocztowych i przekazów pocztowych nadanych jako ekspresowe.
    (...)

    Czyli nie mam żadnych szans na odszkodowanie za nieterminowe (miała dojść w
    ciągu 3 dni, minęło już 15) dostarczenie przesyłki priorytetowej poleconej,
    pomimo tego, że w wyniku tego poniesiona została strata dość znaczna (w
    przesyłce był instrument dla dziecka na święta, a ponieważ nie został
    dostarczony w terminie, na miejscu w Niemczech siostra musiała jednak kupić
    3 razy droższy). Czy w takim razie nie ma również szans na odzyskanie 50 zł
    opłaty pocztowej za tę przesyłkę, którą szybciej dostarczyłabym pieszo?
    baya

    ---