  • Data: 2002-12-28 22:09:35
    Temat: Re: Poczta Polska i piorytet
    Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    > From: 666 [mailto:j...@N...op.pl]
    > Posted At: Saturday, December 28, 2002 10:48 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Poczta Polska i piorytet
    > Subject: Re: Poczta Polska i piorytet

    > IMHO telegram to była usługa poczty, i telekomunikacja nie
    > miała tu nic do tego... JaC

    Mylisz się.
    To była usługa wspólna - przed podziałem z 1992 r., kiedy ppup Poczta
    Polska została oddzielona od Telekomunikacji Polskiej S.A. Telegram 'w
    spadku' dostała TP S.A., natomiast świadczyli ją (na rzecz TP S.A.)
    pracownicy PP. Do tego roku ustawa (zabij, nie pamiętam danych!)
    nakładała na Telekomunikację obowiązek świadczenia tej usługi, ale po
    nowelizacji to się zmieniło. I Telekomunikacja zrezygnowała, bo jej się
    nie opłacało. Poczta - jako ppup - przejęła tę usługę. Ale nigdy
    wcześniej telegram nie był usługą _tylko_ Poczty.

    --
    Kami