  • 11. Data: 2005-11-09 10:34:42
    Temat: Re: Pobiłem człowieka
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > ??? co cytować

    1) Odpisywac ponizej cytowanego tekstu
    2) Ciac cytaty - masz przyklad w niniejszym poscie :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 12. Data: 2005-11-09 10:45:04
    Od: "A.S." <s...@p...onet.pl>

    Dziękuje za uwagi, myślałem że lepiej jest odpowiedź umieścić
    na początku (wygodniej w przypadku długich tekstów).
    A jak coś komuś uciąłem to przepraszam.
    Wybaczcie początkującemu :) Obiecuje poprawę

  • 13. Data: 2005-11-09 10:59:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    A.S. wrote:
    > Dziękuje za uwagi, myślałem że lepiej jest odpowiedź umieścić
    > na początku (wygodniej w przypadku długich tekstów).
    > A jak coś komuś uciąłem to przepraszam.
    > Wybaczcie początkującemu :) Obiecuje poprawę

    [ciach cytat]

    Jak widać obiecanki-cacanki. Poza tym, lamo, cytaty ogranicza się do
    niezbędnego minimum - wtedy nie ma problemu, że długi.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 14. Data: 2005-11-09 14:22:56