  • Data: 2017-04-16 17:28:08
    Temat: Re: PoRD pytanie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-04-17 o 15:09, Shrek pisze:

    > Problem w tym, że jakbyś ten prawoskręt dorysował, tam ten z głównej
    > miałby pierwszenstwo, ale ten z innej podporządkowanej już nie i pat. I
    > tak dalej, aż po drugą stronę wiaduktu. A tam nikt by nie wiedział kto
    > skąd wjechał.

    W mojej ocenie problemem nie jest to, że ci z podporządkowanych nie będą
    tego rozumieć. Oni mają znaki "Ustąp (...)" i to dla nich jednoznaczne.
    Problemem,który tu został wygenerowany jest to, że jadący główną drogą
    nie ma pewności, czy wszyscy pozostali mają "Ustąp (...)" albo "STOP". A
    to odpowiednia tabliczka T-6 by załatwiła. Ale tylko na przebiegu
    głównej drogi.