  • Data: 2017-04-16 18:02:54
    Temat: Re: PoRD pytanie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W mojej ocenie problemem nie jest to, że ci z podporządkowanych nie będą
    > tego rozumieć. Oni mają znaki "Ustąp (...)" i to dla nich jednoznaczne.

    No właśnie pewnym problemem jest, że jak masz znak bez tabliczki to
    musisz ustąpić wszystkim, a jak z tabliczką to tym z drogi głównej, a z
    pozostałych to jak reguła prawej ręki mówi. Stąd problem instruktora
    wątkotwórcy - przy pewnych "kopnietych" założeniach (jakby tam były
    takie tabliczki T-6) to ten z podporządkowanej (biały wan z pierwszego
    postu) na skrzyżowaniu z prawoskrętem musiałby ustąpić pierszeństwa.

    > Problemem,który tu został wygenerowany jest to, że jadący główną drogą
    > nie ma pewności,

    Jadący główną nie są problemem. Problemem są jadący innymi drogami (a w
    zasadzie jezdniami) podporządkowanymi.

    Shrek