  • Data: 2008-08-10 12:09:44
    Temat: Re: PoRD: Ustąpienie pierwszeństwa z własnej woli
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 sierpień 2008 02:16
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7lc15$cls$1@inews.gazeta.pl>):

    > zapytaj sie go a jaki to paragraf został złamany.

    Przecież napisałem:

    a) Utrudnianie ruchu
    b) zatrzymywanie się w miejscach niedozwolonych.

    > To, że zatrzymanie sie w miejscu niedozwolonym łamie przepisy i mozna
    > zarobic mandat nie ma nic wspolnego z tym, ze sobie ktos kogos wpuszcza
    > na pas.

    No na pas to powiedzmy bez zatrzymywania się i niekoniecznie w miejscu
    zabronionym. Ale powiedzmy pieszego na przejście, to już w miejscu
    zabronionym. O utrudnianiu ruchu nie wspominając.

    > Że kolesiowi sie nudzi i szuka problemow.

    No koleś jest instruktorem i wg tego uczy kursantów do dość niekulturalnego
    zachowania się :(
    --
    Tristan