  • Data: 2008-08-10 16:37:41
    Temat: Re: PoRD: Ustąpienie pierwszeństwa z własnej woli
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan w <news:g7mlq7$3tg$4@news.onet.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 sierpień 2008 02:16
    > (autor witek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g7lc15$cls$1@inews.gazeta.pl>):

    > Przecież napisałem:

    > a) Utrudnianie ruchu

    A gdzie tu utrudnianie, skoro zbliżając się do skrzyżowania zauważyłem
    dziwne zachowanie sie kierującego na drodze podporządkowanej i wolałem
    sie zatrzymać...

    > b) zatrzymywanie się w miejscach niedozwolonych.

    Hmm, mówisz, że skoro jest zakaz zatrzymywania ustawiony, to nie wolno
    się zatrzymać z powodu jak wyżej?

    > No na pas to powiedzmy bez zatrzymywania się i niekoniecznie w miejscu
    > zabronionym. Ale powiedzmy pieszego na przejście, to już w miejscu
    > zabronionym.

    Znowu mówisz, że zatrzymanie się przed przejściem dla pieszych jest
    zabronione jakimś przepisem lub znakiem?

    > O utrudnianiu ruchu nie wspominając.

    Ruchu kogo? Bo wiesz, pieszy to też jest uczestnikiem ruchu.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]