  • Data: 2008-05-29 11:32:13
    Temat: Re: PoRD: Radiotelefon
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 28 maj 2008 13:33
    (autor Szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <483d431c$0$15062$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > nie wiem po co mam uzywac gogli ;)
    > ale nadal niczego to nie zmienia w kwestii bezensownosci porownan

    To porozmawiaj z kimś przez telefon, a potem na czacie i zobaczysz różnicę
    taką samą, jak pomiędzy telefonem a CB.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com