  • Data: 2008-05-28 10:01:04
    Temat: Re: PoRD: Radiotelefon
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 28 maj 2008 07:48
    (autor Szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <483cf243$0$15067$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > zastanawia mnie tylko po co takie bezsensowne porownania, prawo
    > telekomunikacyjne dostepne jest w sieci, a z niego jasno wynika, ze cb to
    > nie telefon

    Jakbyś użył gogli i chwilę pomyślał, to byś zauważył, że teraz nie
    rozmawiamy o tym czy to telefon, tylko na ile CB jest bezpieczniejsze od
    telefonu.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com