  • Data: 2008-05-28 10:15:39
    Temat: Re: PoRD: Radiotelefon
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 27 maj 2008 17:13
    (autor poreba
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1d2c5lmyp5v8z$.whm42cuc1zbz$.dlg@40tude.net>):

    > A pisałeś, że na CB to /w przeciwieńswie do telefonu/
    > to rozmowy bez myślenia ;)))

    No i? Nadal nie wiem co podnosi. Wiem, że rozmowy na komunikatorze czy
    czacie działają inaczej niż telefon. A CB to taki jak zauważyłeś czat.

    Detal. Chodzi o stopień zaangażowania.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com