    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Po jakim czasie się przedawnia kradzież?
    Date: Mon, 28 Mar 2011 15:39:08 +0200

    W dniu 28.03.2011 13:27, Marek Dyjor pisze:
    > Jeśli ktoś naprawdę żałuje za grzechy to powienien być także
    > przygotowany na przyjęcie ewentualnych konsekwencje swojego negatywnego
    > czynu.

    No i konsekwencją jest oddanie pieniędzy.

    Ja wiem, że zapłatą za grzech jest śmierć, ale nie na tym ten cytat się
    kończy.

    > Nawet gdyby doszło do procesu to nalezy sądzić że sąd nie skazałby
    > złodzieja, kóry sam sie przyznał i naprawił szkodę na karę bezwzględnego
    > pozbawienia wolności.

    I uniewinniłby go? Chyba nie, skoro się przyznał. A to oznacza
    zmarnowanie życia sobie i rodzinie. Dość średni pomysł i zupełnie
    bezsensowny.

    Sensowne to jest maksymalnie pokrycie tamtych strat, łącznie z
    odsetkami. Ale bez przesady. Zmarnowania życia rodziny nic nikomu nie
    przyniesie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek