  • 1. Data: 2005-05-17 11:42:55
    Temat: Po ilu pracodawca ma wystawic PIT?
    Od: "Janek" <popczas(wyrzuc to)@interia.pl>

    Czesc,
    zwalniam sie z pracy (umowa o prace) i mam pytanie po jakim czasie
    pracodawca ma mi wydac PIT (chyba 11)

    Janek

  • 2. Data: 2005-05-17 23:00:09
    Temat: Re: Po ilu pracodawca ma wystawic PIT?
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Janek" <popczas(wyrzuc to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc,
    > zwalniam sie z pracy (umowa o prace) i mam pytanie po jakim czasie
    > pracodawca ma mi wydac PIT (chyba 11)
    >
    > Janek

    Do konca lutego roku nastepnego.
    Pozdrawiam Maver

  • 3. Data: 2005-05-18 01:40:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maverick31 wrote:

    > Do konca lutego roku nastepnego.
    > Pozdrawiam Maver

    jeżeli praca kończy się w środku roku to zdaje się w ciągu 30 dni, albo
    jakoś tak, ale na pewno nie do konca lutego nastepnego roku.

  • 4. Data: 2005-05-18 23:39:05
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > jeżeli praca kończy się w środku roku to zdaje się w ciągu 30 dni, albo
    > jakoś tak, ale na pewno nie do konca lutego nastepnego roku.

    Ciekawie prawisz bo swego czassu PIP mnie wysmial jak wyjechalem z 30
    dniowym okresem.:)
    Pozdrawiam Maver

  • 5. Data: 2005-05-19 01:04:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maverick31 wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Ciekawie prawisz bo swego czassu PIP mnie wysmial jak wyjechalem z 30
    > dniowym okresem.:)
    > Pozdrawiam Maver

    nie mówiłem, że 30 dniowy, mówiłem, że na pewno nie do końca lutego.
    Też trzeba było ich wyśmiać.

    Art 39.2. Jeżeli obowiązek poboru przez płatników, o których mowa w art.
    31, art. 33 i art. 35, zaliczek na podatek ustał w ciągu roku, płatnicy
    są zobowiązani sporządzić informację określoną w ust. 1 i przekazać ją
    podatnikowi oraz urzędowi skarbowemu, którym kieruje naczelnik urzędu
    skarbowego właściwy według miejsca zamieszkania podatnika, lub urzędowi
    skarbowemu, którym kieruje naczelnik urzędu skarbowego właściwy w
    sprawach opodatkowania osób zagranicznych, w terminie do dnia 15
    miesiąca następującego po miesiącu, w którym pobrana została ostatnia
    zaliczka, z zastrzeżeniem ust. 5.