  • Data: 2003-07-08 13:09:19
    Temat: Re: Po co..na co.. podatek za psy ???
    Od: "Remek" <c...@t...cos> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grazyna" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A Ty jak walniesz to nie robi Ci sie milo?? Postaw sie na miejscu psa
    (albo
    > suki)

    To miejse suki mnie zmylilo :) Mi byloby trudno tego dokonac
    ....moze....Tobie..:)

    Ale ciagle nie mam odpowiedzi po co jest podatek za psa ???
    Czy zeby pies czul sie ze nie wali na " czarno" w naszym kraju ? :) Jest
    tu wtedy legalnie ale wtedy co zrobic z tymi bezdomnymi(nielegalnymi) ....
    wygnac na banicje ?
    Czy moze ten podatek to naprawde jest zwolnienie wlasciciela od sprzatania
    po nim ??? Do tego juz predzej dam sie przekonac widzac pozostalosci na
    chodnikach, czasami klatkach schodowych i wlascicieli spacerujacych z
    zadowolona mina ze sie stworzonko wyproznilo ...akurat pod oknem
    nielubianego sasiada.... DZIEN SWIRA !!!

    Na szczescie coraz wiecej zaczyna sie o tym mowic. O lopatkach, torebkach
    etc. etc.
    Hej

    --
    Remek