    From: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plomby gwarancyjne i Allegro - pomocy!
    Date: Sat, 29 Nov 2003 12:49:52 +0100

    Możesz ew sprytnie gostka podejść w ten posób:
    Wyślij mu emaila lub nawet lepiej zadzwoń i nagrywaj cała rozmowe.

    Powiedz mu tak:

    - Kiedy zamierza mi Pan oddać towar który oddałem do naprawy z tutyłu gwarancji ?

    - Jeśli chodzi o te plomby powiedz że stanowczo że masz świada kuriera podczas
    rozpakowywania i kumpla kóry był u ciebie w tym momencie i obaj widzieli w jakim
    stanie
    towar przyszeł do mnie. Jesli nie zamierza przyjąć tego monitora na reklamacji to
    albo
    rzadaj oddania pieniązków albo naprawy (co wolisz) w przeciwnym razie zgłaszasz
    sprawe na
    policji o oszustwie.
    Na samym końcu rozmowy po jego odpowiedziach możesz dodać że rozmowa jest nagrywana i
    będzie dowodem w sprawie w razie czego i jesli powie nie to powiedz w takim razie do
    zobaczenia na sprawie.
    (oczywiście nagrywaj rozmowe przyda sie jako dowód a nóż coś powie nie tak albo sie
    wygada)

    Nie wdawaj sie w dyskusje z nim bo możesz nie wiedzieć co odpowiedzieć no i mam
    nadzieję
    że wcześniej czegoś mu nie pwoiedziałes po czym by mógł wywnioskowac że nie masz na
    niego
    haka.

    PS: masz 50% szans że ci odda jesli zależy mu na tym aby uniknąć konsekwencji a na
    pewno
    nasz mu ostro do myslenia i zorbi mu sie ciepło. Jesli zalezy mu na niekaralnosci to
    powninen oddać albo sprzet albo pieniądze.

    PS: Oczywiście daj znać na końcu chociazby na priva jak sprawa sie zakończyła i czy
    pomogło.