eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPlomba gwarancyjna › Re: Plomba gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news-stoc.telia.net!news-s
    toa.telia.net!telia.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Chmielu" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plomba gwarancyjna
    Date: Thu, 6 Mar 2003 09:17:36 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <b4706u$4gm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <b4538h$fjl$1@news.onet.pl> <b45k9r$r40$1@news.onet.pl>
    <b460ta$l2c$1@nemesis.news.tpi.pl> <b4690s$9cs$1@news.onet.pl>
    <b46sqa$mjm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb209.siedlce.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1046938654 4630 213.76.212.209 (6 Mar 2003 08:17:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Mar 2003 08:17:34 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: cywilizacja
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:133902
    [ ukryj nagłówki ]

    > Przy przetaktowaniu i padzie procesora podejrzewam, ze wpis o
    przetaktowaniu
    > pozostanie w BIOS'ie. Dopowiedz sobie dalszy scenariusz :-)

    Przetaktowanie procesora to bardzo specyficzna usterka.
    Ao razu wiadomo...

    > Wiesz, z samochodami jest podobnie. Sklada sie je z czesci.

    A sickers jest jeden :) :) :)

    > A to juz zalezy od producenta. Bede sie upieral przy nazwie producent bo
    > kupka czesci a dzialajacy komputer to IMHO rozne sprawy.

    Wyjaśniam:

    1. Kupując sprzęt "nie złożony", czyli w częściach, gwarancja oczywiście
    dotyczy części.
    Składamy taki sprzęt we własnym zakresie. Z natury taki sprzęt jest
    tańszy...
    Serwisowanie też wygląda analogicznie - dostarczamy do serwisu uszkodzoną
    część.
    Diagnostyka wówczas należy do nas, o żadnej opiece serwisowej nie może być
    mowy, a i pomoc techniczna z natury dotyczy danej części (generalnie taka
    pomoc mija się z celem). Na oprogramowanie (OEM) kupione z takim "zestawem"
    też nie ma pomocy technicznej.
    Książka w rękę i właściwe grupy dyskusyjne...

    2. Sprzęt kupino jako zestaw ma wszystkie wyłaczone w p. 1 przywileje,
    diagnostyka i opieka serwisowa jest w sklepie. Jedyna niedogodność - w
    okresie gwarancji jesteśmy skazani na "producenta"

    To wszystko więc EOT
    --
    Jarosław Chmielewski -> GSM 0-602 238885


    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1