    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Platny przedlad gwarancyjny
    Date: Sun, 21 Sep 2003 11:22:18 +0200

    On Sun, 21 Sep 2003 10:36:28 +0200, Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>
    wrote:

    >Jakis czas temu kupilem rower f-my Giant.
    >Jednym z warunkow gwarancji jest zgloszenie sie w ciagu miesiaca do serwisu
    >w celu przeprowadzenia przegladu gwarancyjnego.
    >
    >Rower oddalem, a teraz zauwazylem ze na kwitku jest "przewidywany koszt
    >uslugi - 25zl".
    >
    >Czy serwis ma prawo brac pieniadze za wykonanie obowiazkowego przegladu
    >(brak przegladu powoduje utrate gwarancji)?
    To zależy od sklepu.
    Ja w jednym sklepie kupiłem mój rower i przeglądy gwarancyjne mam za
    darmoche. Żonie kupiłem rower w innym sklepie, i mimo, że większość
    asortymentu mają taniej, to jednak przeglądy są płatne (kosztuje
    właśnei coś koło 30 zł). IMHO nie jest to powalająca kwota przy cenie
    roweru z osprzętem (w tym przypadku 1700 zł), tym bardziej że
    wszystkie naprawy i regulacje robią na bieżąco za darmo (choć zawsze
    coś mechanik marudzi, że tego to gwarancja nie obejmuje :)).

    Możliwe jest, że to dotyczy Giantów :), bo moj rower to Wheeler, a
    żony to właśnie Giant. Może w cene innych rowerów jest wliczony serwis
    a Giantów nie ... ale wydaje mi się, że to zależy tylko i wyłącznie od
    sklepu i jego podejścia do serwisu gwarancyjnego ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com