  • Data: 2003-09-21 18:23:39
    Temat: Re: Platny przedlad gwarancyjny
    Od: "matb" <b...@u...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jednym z warunkow gwarancji jest zgloszenie sie w ciagu miesiaca do
    serwisu
    > w celu przeprowadzenia przegladu gwarancyjnego.

    coz. Platne obowiazkowe przeglady sa MZ czyms mocno dziwnym. Z tego tez MZ
    wzgledu w zeszlym roku nie kupilem kolezance malzonce gotowego, firmowego
    roweru w sklepie. A upatrzony rower niemal w 100% spelnial zalozenia.
    Polecilem za to zlozyc w moim USRze i jedna z korzysci jest to, ze mam 2
    lata gwarancji i w tym okresie wszelkie przeglady i regulacje w cenie.
    Lacznie z centrowaniem kol :-)

    --
    pozdrawiam
    matb