  • Data: 2005-11-21 13:13:44
    Temat: Re: Płatność kartą
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):
    > Niebardzo. Sprzedawca ma wydac towar, a klient za niego zaplacic.
    > Plastik nie jest prawnym srodkiem platniczym :)

    Ale wcześniej sprzedawca informował, że przyjmie ten środek płatniczy -
    gdyby tego nie zrobił, można domniemywać, że klient by towaru nie wybrał
    i nie starał się go kupić. Powstało tu chyba jakieś zobowiązanie.
    Analogiczna sytuacja jak idę do kiosku po gazetę, daje 100 zł a pani mi
    mówi "idź pan rozmień, bo nie mam wydać". Mówię wtedy "to pani problem,
    niech pani idzie" - tak samo i tutaj, skoro mówią wszem i wobec, że
    akceptują karty, to mnie nie obchodzi już ich umowa z providerem, to
    jaka płaca prowizje i czy im się to opłaca czy nie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl