  • Data: 2002-03-25 10:45:17
    Temat: Re: Pismo Procesowe
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Drygała" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a7mt0f$2mp$1@news.tpi.pl...
    | Witam
    |

    | Byłem ostatnio na rozprawie jako strona
    | i tam druga strona przedstawiła pewne dokumenty
    | ja mam sie do nich ustosunkować
    | mam to napisać ( tak mi powiedział sedzia ) na "piśmie procesowym"
    | nie wiem kompletnie jak ono wygląda
    | chodzi mi o to jak jest zbudowane itd .
    | ( sprawa dotyczy prawa rodzinnego )
    |

    | pozdrawiam i z góry dziękuję Robert

    Miejscowość, data, nazwa sądu, sygnatura akt sprawy, określenie powoda,
    pozwanego, a w treści piszesz co myślisz o dokumentach, jakie przedstawiła
    druga strona. Koniecznie się podpisz i złóż w sądzie na dziennik podawczy a
    na drugim egzemplarzu pisma pani w okienku przybije Ci prezentate (taka
    pieczątkę, która będzie zaświadczać o tym że pismo złożyłeś.
    Na pewno masz pozew lub odpis pozwu (ew. wniosku) - każde pismo procesowe
    wygląda podobnie.

    Marcin.