  • 31. Data: 2023-01-21 23:43:53
    Temat: Re: Pismaki pierdolone!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.01.2023 o 21:28, Shrek pisze:

    > https://naftoport.pl/wp-content/uploads/2020/11/zarz
    -dum15.pdf

    Dziennik Urzędowy Województwa ... - kto to czyta? :-) Oczywiście
    żartuję. Pytanie, czy akurat nasi nurkowie byli w tej strefie.

    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2023-01-21 23:49:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.01.2023 o 22:18, nadir pisze:

    -dum15.pdf

    > Chodziło mi bardziej o tą milę morską, bo że same w sobie porty
    > posiadają strefy bezpieczeństwa to wiem. Z załącznika wynika, że tam
    > można pływać jakieś 150m od Naftoportu. Trochę mało jak na
    > infrastrukturę krytyczną, a może ona nie taka krytyczna?

    Jeśli się ktoś zna na tym, to czy mógłby mi wyjaśnić o co chodzi z
    zapisem §1 pkt 2 i 3? W pkt 2 i na mapie jest 8 punktów. A w punkcie 3
    mowa o tym, ze granicę stanowią punkty 1~6. To co jest pomiędzy punktem
    6 i 8?

    --
    Robert Tomasik

  • 33. Data: 2023-01-22 01:58:39
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > zapisem §1 pkt 2 i 3? W pkt 2 i na mapie jest 8 punktów. A w punkcie 3
    > mowa o tym, ze granicę stanowią punkty 1~6. To co jest pomiędzy punktem

    Kropnęli się i po dwóch tygodniach poprawili zarządzenie.
    http://edziennik.gdansk.uw.gov.pl/WDU_G/2020/4957/ak
    t.pdf

  • 34. Data: 2023-01-22 08:02:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Żartujesz? Art. 212.1.a Ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze.
    > Dla danego obszaru są określone konieczne uprawnienia. Zależą one od
    > wielu czynników, wiec to jest tak napisane. Przykładowo w Smoleńsku nasi
    > niem mieli prawa lecieć niżej niż 100 metrów.

    No jest - sam widzisz, że skoro w KK nie jest napisane "kto bezprawnie
    pilotuje statek powietrzny..." a jednak jest.

    prawnienia+nurkowe

    > To tu masz bardziej "na tacy": https://tiny.pl/wpkzn

    Długie - co z tego wynika - nie ma obowiązku posiadania uprawnień?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2023-01-22 14:40:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 08:02, Shrek pisze:

    > Długie - co z tego wynika - nie ma obowiązku posiadania uprawnień?

    Ano właśnie nie. Od pewnego czasu warto sprawdzać, co z czego wynika
    zanim się zapłaci za jakiś szczególnie ważny kurs. Bo teraz jest masa
    różnych wyłudzaczy upierających się, ze tylko z ich kursem możesz coś
    robić - a to z niczego nie wynika.

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2023-01-22 15:23:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > zanim się zapłaci za jakiś szczególnie ważny kurs. Bo teraz jest masa
    > różnych wyłudzaczy upierających się, ze tylko z ich kursem możesz coś

    No dobra - reasumując jest powód żeby wylegitymować, bo ktoś na rowerze
    jeżdzi a rowery giną, nie ma powodu jak nurkuje koło gazoportu a
    rurociągi wybuchają.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2023-01-23 01:26:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.01.2023 o 15:23, Shrek pisze:
    > No dobra - reasumując jest powód żeby wylegitymować, bo ktoś na rowerze
    > jeżdzi a rowery giną, nie ma powodu jak nurkuje koło gazoportu a
    > rurociągi wybuchają.

    Był powód do legitymowania rowerzysty, ale kilku oszołomów rozpętało
    burzę medialną, że to bezprawie. policjanci też czytają media. Uznali,
    że co będą szli "pod prąd". W sumie nie ich rury. Zrobili, co musieli.
    Być może zrozumiesz ile złego robią takie nagonki. Nie każdemu chce się
    z idiotami przepychać.

    NA pewno samo nurkowanie przestępstwem nie było. Może wykroczeniem.
    Gdyby ich zatrzymali, to zaraz by tu kilku ludzi napisało, ze w sumie to
    brak podstaw. Przecież wystarczyło zapytać o dane i pouczyć. Idiota lata
    po jakimś ważnym obiektem z aparatem, przyjeżdża policjant i pyta czemu,
    a tu już hejt, że ograniczają jego prawa.

    Dziennik Wojewody, to nie jest jakieś poczytne czasopismo. Nie wiem, ile
    osób wie, że w tamtym rejonie nie wolno nurkować. Policjanci pewne
    uznali podobnie. Pouczyli i wskazali właściwy kierunek. Dla porządku
    wylegitymowali, ale że nie mieli zamiaru z tym nic więcej robić, to może
    i nie przyłożyli się do tego jakoś szczególnie.

    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2023-01-23 06:14:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > że co będą szli "pod prąd". W sumie nie ich rury. Zrobili, co musieli.
    > Być może zrozumiesz ile złego robią takie nagonki. Nie każdemu chce się

    Czyli reasumując - jazda na rowerze jest powodem do legitymowania,
    nurkowanie koło naftoportu nie. Zdumiewająca konsekwencja.

    > Dziennik Wojewody, to nie jest jakieś poczytne czasopismo.

    KW i KK też nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2023-01-23 08:58:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/ob
    szary-morskie-rzeczypospolitej-polskiej-i-administra
    cja-morska-16794092/dz-4

    -----

  • 40. Data: 2023-01-23 10:59:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.01.2023 o 06:14, Shrek pisze:
    > Czyli reasumując - jazda na rowerze jest powodem do legitymowania,
    > nurkowanie koło naftoportu nie. Zdumiewająca konsekwencja.

    A to nie Ty najgłośniej krzyczałeś, że to naruszenie wolności? Może
    usłyszano Twój głos? Może policjanci czytują to forum. A Ty zamiast się
    z tego cieszyć, to teraz marudzisz. Może określ listę obiektów, koło
    których jednak uważasz, ze warto legitymować :-)

    --
    Robert Tomasik