  • Data: 2022-09-02 19:53:28
    Temat: Re: Pismaki pieprzone
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 31 sierpnia 2022 o 13:16:59 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    .
    > TAk mi się skojarzył mem. Słowo "Stary Sącz" powinno się zastąpić
    > "Namawiam cię ojcze usilnie, byś korzystał ze słomki". Ale pomysł dobry.
    > Może komendą "Rzuć broń" zastąpić "Pan bedzie uprzejmy odłożyć tę broń" :-)

    > Nie wiem, dlaczego Straż Graniczna mówi na "ty" do Ukraińców, ale na
    > wschodnich terenach mówienie na "pan" nie jest zbyt popularne. U nas
    > kilku Ukraińców mieszka i też zwróciłem uwagę, że oni do nas mówią na
    > "ty". Mnie to nie przeszkadza i też tak do nich mówię, albo "bezosobowo".

    Dzisiaj usłyszałem jak przełożony czy inny rzecznik tych idiotów mówił że
    postępowanie dyscyplinarne wobec nich będzie i zostaną ukarani jednak nie ma podstaw
    aby ich wywalić że służby.
    Czyli idioci naganę jakaś dostaną, i dalej będą "służyć i ponagac"(czy jakoś tak)?
    Idioci podwójni bo zrobili co zrobili wiedząc że są nagrywani bo chyba z ukrycia nikt
    ich nie nagrywał.
    Idioci potrójni w sumie bo ewidentnie " przewoźnika" mieli na tapecie to mogli do
    skarpetek go przeszukać podając jakikolwiek powód.
    Albo paralizatorem potraktować?