  • 1. Data: 2002-05-22 14:15:16
    Temat: Pirat - zwolnienie od odpowiedzialnosci ?
    Od: "Morph" <s...@g...pl>

    Na jednej stronce (mozna sie dymyslic jakiej) przeczytalem:

    WSZYSTKIE FILMY SŁUŻĄ CELOM EDUKACYJNYM I PO UPŁYWIE 24 GODZIN OD MOMENTU
    OTRZYMANIA POWINNY ZOSTAĆ ZNISZCZONE PERMANENTNIE I NA ZAWSZE. NIE
    PRZESTRZEGANIE TEJ ZASADY OZNACZA ZŁAMANIE PRAWA.
    Autor serwisu nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z prawem
    wykorzystanie otrzymanych kopii filmów

    Czy to zwalnia go od odpowiedzialnosci ???
    Jezeli temat byl poruszany to przepraszam ale jestem tu nowy.

    Pozdrawiam
    Morph

  • 2. Data: 2002-05-22 14:56:23
    Temat: Re: Pirat - zwolnienie od odpowiedzialnosci ?
    Od: "Yig" <y...@S...waw.pl>

    Użytkownik "Morph" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykorzystanie otrzymanych kopii filmów
    >
    > Czy to zwalnia go od odpowiedzialnosci ???
    > Jezeli temat byl poruszany to przepraszam ale jestem tu nowy.

    Oczywiscie _nie_ ma mozliwosci zeby zwolnic sie od odpowiedzialnosci karnej
    przez zlozenie tego rodzaju oswiadczenia. sprawdz sobie art 116 ustawy o
    prawie autorskim i prawach pokrewnych.

    --
    Yig <y...@a...waw.pl>

  • 3. Data: 2002-05-22 15:59:04
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    ten tekst go nie zwalnia z odpowiedzialnosci wobec praw autorskich ,
    podobna sytuacja miala miejsce z mp3 gdzie dawano na stronach podobny tekst
    ale jest lepszy tekst jaki widzilem i co ciekawsze jest on zgodny z litera
    prawa jak go znjde to opublikuje jezeli to kogos interesuje

  • 4. Data: 2002-05-22 16:23:07
    Od: "Morph" <s...@g...pl>

    > jest lepszy tekst jaki widzilem i co ciekawsze jest on zgodny z litera
    > prawa jak go znjde to opublikuje jezeli to kogos interesuje

    mnie interesuje :)
    "zgodny z litera prawa" teoretycznie czy w praktyce ?

    Pozdrawiam
    Morph

  • 5. Data: 2002-05-22 17:35:19
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    praktycznie ale pod warunkiem ze posiadasz jedna kopie danego filmu ale to
    zawsze cos

  • 6. Data: 2002-05-22 17:50:24
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Tekst taki jak szanowni interlokutorzy zauwazyli nie zwalnia od
    odpowiedzialnosci -lepiej,ten tekst obciaza wlasciciela wskazujac, ze jest
    swiadomy faktu niepoprawnosci swoich dzialan. Czy moze jednak sad uzna zed
    zialal w blednym usprawiedliwonym przkonaniu ... ?

    Zreszta co tu pisac. Sa ludzie ktorzy sprzedawali plyty, w domu 2 kampy z
    nagrywarkami i 600 plyt i... NIC 1.Prokurator umorzyl sprawe 2.kara grzywny 500
    zl 3.brak znamiom przestepstwa - zeszta,nie tacy sa zwalniani podczas gdy inni,
    zowielemniejszym "dorobkiem" nie moga sie podniesc po zasadzonych karach.

  • 7. Data: 2002-05-23 16:51:39
    Od: "Morph" <s...@g...pl>

    Użytkownik "lord" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > praktycznie ale pod warunkiem ze posiadasz jedna kopie danego filmu ale to
    > zawsze cos

    A co powiecie na to:
    "
    Oferowane tu filmy moga służyć wyłącznie jako kopie zapasowe, jeżeli posiada
    się je na orygianale DVD.

    Pobierane przeze mnie opłaty pokrywają jedynie koszty manipulacyjne
    (czas,nosniki danych,kompresja do div-x)"

    Pozdrawiam
    Morph