  • 1. Data: 2002-05-22 11:18:39
    Temat: Moment zasiedlenia a ulga budowlana
    Od: ABC <a...@p...fm>

    Cześć

    Mam wątpliwość dotyczącą definicji "zasiedlenia" lub może bardziej
    ludzko "momentu zasiedlenia". Co uznawane jest jako ten moment. Pytanie
    moje wiąże się z faktem, że możliwośc wliczania kosztów w ulgę budowlaną
    kończy się własnie w tym momencie (przynajmniej tak mi wiadomo). Dalej
    można już odliczać ale jako ulga remontowa a nie budowlana. Mam nowe
    mieszkanie ale nikt nie jest w nim zameldowany, mam natomiast akt
    notarialny przenoszący własność tego lokalu na mnie. Czy moge nadal
    korzystać z ulgi budowlanej czy tylko już z remontowej. Dziekuję za
    odpowiedzi. Pzdr.

    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-05-22 11:36:55
    Temat: Re: Moment zasiedlenia a ulga budowlana
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "ABC" <a...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > notarialny przenoszący własność tego lokalu na mnie. Czy moge nadal
    > korzystać z ulgi budowlanej czy tylko już z remontowej. Dziekuję za
    Moment pozytywnego odbioru budowy przez Wydział Arch-Geod.