  • Data: 2019-08-22 19:59:47
    Temat: Re: Piotr Woźniak-Starak nie żyje
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > "Potwierdziły się najgorsze obawy. Wszystko wskazuje na to, że ciało
    > Piotra Woźniaka-Staraka zostało odnalezione. Wyrazy współczucia
    > Rodzinie i Najbliższym" - napisał w czwartek na Twitterze Jarosław
    > Zieliński, wiceminister spraw wewnętrznych i administracji.

    Całkiem niedawno było tu wielkie halo ze zmarł jakis gangster.
    Wytłumaczono mi ze "halo" jest stad ze gangster miał prawdopodobnie
    ciekawe informacje o funkcjonowaniu domów uciech...

    Na czym polega halo dotyczące Staraka? Czym on sie rózni od kilku innych
    osób które pewnie równiez dzis zgineły, np w wypadkach samochodowych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona